mspmonslover

Alla inlägg under september 2012

:O

Av Monslover - 30 september 2012 20:43

KOLLA VILKET LAGG JAG FICK!   

 

99.999 DIAMANTER 999.999 SC LVL 25!!!!     

HERREGUD JA TRODDE DET VAR SANT ETT TAG   

men, nähä.  

Det varade bara i ca 20 UNDERBARA sekunder!   

HAHAHAHAHAHAHAHA JA DÖÖÖÖR!   

men, kolla här!


om det funkar.... PEWDIEPIES BÄSTA VIDEO!!!!!!!!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!     

vrf valde ja dom smilesarna?   

jaja.... Om videon nt funkar, klicka där --->http://www.youtube.com/watch?v=TcVmQZfxh1g

  SE DEN!!!! DEN E SÅÅÅÅÅÅ ROLIG AZZÅ!!!!!!  

Ja mst säga, att jag gillar temat!  

   

men,, jaja   

Ja ska ha en tävling.... Imorrn tror ja c:

Ju svårare den e, desto mera vinner man ccc:

Om det e på högsta svårighetsgrad, vinner man:

Länkning till din blogg (om du har en)

3 presenter från din önskelista på msp (max 1200 sc totalt)

5 autos

o en hemlig sak.... olika varje gång.... T.ex en present från önsken (en till då) elr 3 autos till, elr... MONSMONS!!!! AVSLÖJA NT ALLT! O ABSOLUT NT DET BÄSTA!!!!!!!   

ok....

Äre lägsta vinner man:

3 autos c;

hemlig present cc;

jag berättar vad man vinner från tävling till tävling såklart   

en tävling i veckan :)

SVARA ALLTID I KOMENTAR EJ FRÅGA ELR PÅ MSP O TJATA NT!  

Tack c;

nu ska ja spela lite msp c;

 

Av Monslover - 30 september 2012 20:17

Japp... Som jag sa... Jag e dålig på att blogga   

Jag glömmer bort   

FY FY MONS

Ehh... Ja... Här kmr dagens looki på mig:

 

 

OK, 2 looks då   

Vilken e snyggast? Med elr utan glasögon?   

JAVET NT VAD SOM E SNYGGAST!!  

ja ska va med i tävlingen... öhh...  

men med vilken av dom??   

Båda två?!   

Nej, de går nt tror ja...   

men ja kan ju kankse försöka endå bara ni nt vet om det 


Men Mons då!   

Jaja...   

Men, öhh... kmr nt på ngt. Mst relogga på msp nurå, datan laggar sönder   

Jaja...   

Förresten, har ni märkt nåt annorlunda i detta inlägg?   

Titta NOGA på hela inlägget... Ja har gjort ngt i VARJE menig...   

Den som gissar rätt först får 2 autos!   

Skriv svaret som komentar, NT fråga!   

Det gills nt då.   

Sån e ja

Jaja   

 

o.o

Av Monslover - 29 september 2012 21:15

J-Ja bloggar väldigt dåligt :c
Men jaja c:
Kanske bloggar ikväll o.o
Annars gör ja de imorrn ^.^
Just nu så... tittar ja på körslaget ccc':
YAY!?! CC:
ja hejar på ♥team bagge♥ cx
Men, jaja c:
Bajbaj cc:
//Monslover
(Bloggar från mobilen :'o)
En bildis CC': (bilden tog ja för nån vecka sen ^.^) (för nu har ja 69.468 Fame kvar till lvl 10)
(Ja tog bilden för att min igelkott har nt ngra ögon o.o)
*DAMP* :O

Av Monslover - 26 september 2012 16:50

Ja har blogglust c:

Men ja skapade en ny omröstning c:

Ja har nt valt nån   

för ja gillar 3 st lika mkt! :o

Öhh.... c:

 

P.S Potatiskontroll   

:D

Av Monslover - 26 september 2012 14:57

Jag roade mig lite! c:

 

Bebbos släppte säj o.o

   

Yay!? cccc:

Medvärkande på bilderna:

bebbos majarosander Monslover Pepsi 25   

mjäh c:

Här e min nya serie utan namn :'o

Den får tillfäligt heta:

Mons kriget   Eahaha elr ngt x)

         

   

fortsättnig följer... om ni vill c:

xD

sen äre ngra som har frågat vilket VIP ja köpte c:

Titta här   

        

Va??!! Blev ni lika rädda/chockde som smilesarna?!

Nej, bli nt de   

men de va iaf "camping-VIPet" :)

Jag gillar igelkotten bäst   

Han heter "PewDiePie xD"   

men jaja... Nu ska ja mata mina söwtnosar!  

Mina kaniner irl dom heter Polly o ior :))

 

Av Monslover - 26 september 2012 11:05

Ja lyckades byta profilbild!   

vad tycks?? c;

 

Av Monslover - 26 september 2012 10:36

Ja kan nt byta profilbild!   

Monslover ska va där! Nt Cyganek!

Även fast han e söt...   

Den... öhh... Vill lixom nt!  

Ja... De kan va så att de har bytt för andra men nt för mig... öhh... jaja c:


Här kmr dagens look c::

   fin va??? ;3


Öhh... o dagens moviestar:

Juliee.bäzt

Grattis! c: min söta bff 

Sen... öhh... ja... de va nog allt för nu c:

Ehh.. juste.. Ja e typ sjuk :c Ont i magen, huvet o sånt.

Kmr nog att blogga mera sen cc:

 

Hah den blev lite fail c: den e bara tillfällig cc:

Av Monslover - 25 september 2012 21:49

Ja, jag raderade ALLA inlägg på bloggen...  


Den heter ju lixom MSPmonslover... Så MSP i fokus nurå  

Öhh... Ja... c:


//Monslover

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej på 11 vårar som spelar Msp (MovieStarPlanet) där jag för tillfället är i lvl 14, men på god väg mot lvl 15 :D
Heter Monslover på msp och öhh... fråga vän om du vill men jag addar inte så många fler vänner o.o

julafton

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Håller du på med ngn sport på fritiden?
 Nej, spelar bara msp hela dagarna o.o
 Ridning :DDDDDDDDD
 Fotboll ;D
 Handboll ;D
 Innebandy c:
 Ishockey c:
 Simmning :D
 Nej, jag tittar bara på owo
 SPORT? VRF? D:
 Ja, i flera av dom C:
 Enhörningar är söta c:
 Racketsporter *-*
 Curling .______. xd
 NTG ANNAT OWO

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok SKRIV!! :3

 

Ovido - Quiz & Flashcards