mspmonslover

Alla inlägg under november 2012

Av Monslover - 21 november 2012 17:56

...som om mina vänner gillar mig :D

 

Lol xD

Nejmen kolla själv!

 

TACK CYNDY11 <3<3<3

 

TAAACK LOREEN-TITEO <3<3<3<3<3

Jag gillar att ni tkr om mig <3

de betyder mkt   

 

Laggbild xD

 

lol xDxD

 

DAGENS RANDOM BILD...

SER NI? DÄR NERE PÅ VÄNN RADEN ÄR HON INTE VIP?!

MEN I PROFILEN ÄR HON DET?!?!!?? O.O

MEN IAF...

VECKANS VIDEO: (som jag har varit dålig med)

MINIHÄSTAR >:D

men iaf... herrå c:

 

HEJDÅ

p.s

 

HJÄLP D:

:)

Av Monslover - 17 november 2012 16:44

Jag har bloggad dåligt, jag vet :)

Men jag orkar nt blogga så mkt D:

men iaf, msp har gjort ngt nytt, "awards" *-*

Öhmm.....

Som ni vet lvlade jag ganska nydligen till lvl 10 :D

Men ja e nära lvl 11 nu o vill lvla snart! helst typ imorrn elr idag (som är omöjligt T.T)

Men jag vill tipsa om de bloggar jag läser oftast :'D

http://moviecreepy.bloggplatsen.se/

http://justincindy.bloggplatsen.se/

http://world-of-micmic.bloggplatsen.se/

http://figarinaa.bloggplatsen.se/

http://momoviestar.bloggplatsen.se/

http://mspmaddeni.bloggplatsen.se/

Så de va dom *-*

SÅ HÄR NÄRA LVL 11 ÄR JAG O.O

41.358 FAME KVAR Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö.Ö

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP D:

MEN HEJDÅ, BLOGGAR MER NGN ANNAN DAG *-*

förvänta er nt att ja kmr blogga varje dag *-*

Av Monslover - 11 november 2012 17:45

Jag har nt kunnat blogga på ett tag hehe C:

Jag har varit på GodisHajk!! :D

O gjort knäck, knäck, knäck och mera Knäck!   

Hehe  

Men ja har ont i magen nu :(

åt typ 1 kg knäck  

MEEEEN iaf....

Jag e glad nu :')

Titta C':

   

   

TACK LOREEN-TITEO 

LOVE YA   

 

 

xD

Förresten, har ni provat 'CLOP' ngn gång C:

 

SUPEROKULO!!!!! O.O xD

länk: http://www.foddy.net/CLOP.html

Testa C:

xD

Men nu orkar ja nt blogga mera idag

Bara så ni vet har jag nt ngt bra internet   

förresten, dagens moviestar

 

Hon ville så gärna vara med på bloggen o.o

JUSTE EN GREJ TILL! :O

 

Zofia hjälpte mig att berätta xD

   

 

Jepp, Jag lvl:lade!!! i torsdags tror ja  

Så... ca 108.000 fame kvar just nu hehe  

Oj... Inlägget börjar bli långt o.o

HEJDO

    

Av Monslover - 7 november 2012 20:59

GLÖM NT..  

ATT HJÄLPA MIG TILL LVL 10! 8DD

 

BARA DE JA SKULLE SÄGA 

 

 

Av Monslover - 7 november 2012 20:26

 KOLLA! OMGOMG TACKTACK

   

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!! 8'D

           

JAG PÅ FRAMSIDAN XDXDXDXDXDXDXD

JÅG DÖNSÄR NÖGÅN KÖNSTÅG DÄNS Ö.Ö xD

FATTA HUR GLAD JAG ÄR! ÄLSKAR ER ALLA SOM HAR RÖSTAT DE BETYDER MKE

SÅÅÅÅÅÅ NÄR JA ÄNTLIGEN HADE SC KÖPTE JA EN NY LOOK ;D

KORTHÅRIG :O

 

MEN JA BLEV NÖJD ;D

JAG HAR KÖPT MSP TIDNINGEN OXÅ 8DD

 

WHIHIHI 8DD

 

ÖHH.. EN NY SPECIEL HÄLSNING O.O

DAGENS RANDOOM BILD 8DD

 

ÅHERREGUD MIN GÄMMLA STIL Ö.Ö

BLÄHÅÄÖHÅHLÄ BLÄ! D:

EHM... JAG VAR I CINDY22s RUM C:

MNGA POKALER AZZÅ O.O

JAG HAR BARA EN O.O xD

 

OJJJJJ MISSTOLK D: DET SER UT SOM ATT JAG PUSSAR DEN PÅ RUMPAN  

 

OM NI UNDRAR VAD JAG GÖR, SÅ GNUGGAR JAG MIN FANTASTISKA NÄSA MOT POKALENS HAND  

 

8DDD

 

E VI NT SÖÖÖÖÖTA?! 8DD 

HAHA MEN JA SKA SNART SOVA 8C

MEN VÅRAN KLASS SKA VA MED I VI I FEMMAN!!!   

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ 8DDD

JÄJÄJÄJÄJÄJÄJÄJÄJÄJÄJÄ 8DDDD

MEN FÖRLÅT FÖR ETT DAMP INLÄGG MEN JAG MST DAMPA! Ö.Ö

HEEEEEJDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 8DD

 

NÖ HÄJDÖ BÅLD 8DD

:'D

Av Monslover - 4 november 2012 10:52

TACKTACK KREPI?! :'D

 

OMG TACKTACK ÄLSKAREJJ! ;'D

Vore snällt om fler röstade, har aldrig vunnit förut :c

Det e bara en look med den här gången c:

PÅ SID 2! c:

RÖSTA RÖSTA SNÄLLA SNÄLLA  

förresten, krepis blogg!

www.moviecreepy.bloggplatsen.se

blev det ngn länk? o.o

Jaja c:

Ska gå på bio ikväll c:

Hotel transylvanien ngt sånt xD

c:

Hejdoooooooo för nu c:

;_;

Av Monslover - 2 november 2012 16:33

NÄEJ NT NU IGEN ;_;

 

NU HAR JA MIST DIG OXÅ HUR SKA JA KLARA AV LIVET ;_;

HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUR?  

LIVET ÄR ETT SKITLIV UTAN DIG   

SAMMA MED MONS ;_;

MEN DU VA IAF NT BRÅKIG ;_;

BLÄ BLÄ HUR SKA STALLET SE UT I FRAMTIDEN UTAN DIG?

'Och det får ni veta i nästa avsnitt'  

NEJMEN ÄRLIGT! JAG KMR DÖ NUE VEM SKA JA NU TÄVLA I DRESSYR MED TÄNKTE NI? ;_;

HEJDÅ ;_;

Av Monslover - 2 november 2012 15:43

JAG HAR REDIGERAT LITE BILDER SÅ NJUT AV MINA BILDER C:

Min nya look, min rococolook... köpte ja mest för att öhh...retakajsa    

Nejmen mest för att de va kul :D

Mjölkigt c:

 

mina söta bffs o jag, i en hjulning! xD

  

SEN NURÅ HJÄLP MIG LITE HÄR AZZÅ KOLLAKOLLA JA BLIR GALEN! xd

 

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D:

uhm... DAGENS LOOK!!!

 

TOG BARA NGRA GAMLA KLÄDER FRÅN GARDEROBEN xD

har släppt ny film, Kriget i hjärtat  

fast de e bara inledning   

men iaf... o.o

DAGENS RANDOOOOOM BILD C8

  

                                          ''Jag''           lady gaga $                                     Laurie!<3

Känner båda dom irl  

MEN JAJA! :D

Nya VIP:et!

 

SUPERFINT JUE! D:

Ehum... Lite fali vid Mspvideogörande o.o

  Justin100 ser ut som en groda   xD

HÄR E EN JÄTTEFEILAD BILD FRÅN MSPVIDEOGÖRANDET! XDXDXDXDXDXD

 

AZZÅ JAG SKA GÖRA CIRCUSAFRO MSPVIDEO O JUSTIN BLEV VÄL SNYGG XD

JULIEE HINNER NT TÄNKA KLART O.O

KAJSA SKRATTAR

HANNES SER LITE KONSTIG UT Ö.Ö

O JA E DEN BLÅ C8 (med afro-håret då! xD)

MVIHIHI >:D

Men jag avslutar detta inlägg nu herrå!

har nt gjort ny eldå bild en xd

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej på 11 vårar som spelar Msp (MovieStarPlanet) där jag för tillfället är i lvl 14, men på god väg mot lvl 15 :D
Heter Monslover på msp och öhh... fråga vän om du vill men jag addar inte så många fler vänner o.o

julafton

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Håller du på med ngn sport på fritiden?
 Nej, spelar bara msp hela dagarna o.o
 Ridning :DDDDDDDDD
 Fotboll ;D
 Handboll ;D
 Innebandy c:
 Ishockey c:
 Simmning :D
 Nej, jag tittar bara på owo
 SPORT? VRF? D:
 Ja, i flera av dom C:
 Enhörningar är söta c:
 Racketsporter *-*
 Curling .______. xd
 NTG ANNAT OWO

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok SKRIV!! :3

 

Ovido - Quiz & Flashcards